• PERSONLIG OG NÆRVÆRENDE SERVICE

    PERSONLIG OG NÆRVÆRENDE SERVICE

    Læs mere

  • ER DU TRÆT AF ALT TASTEARBEJDET?

    ER DU TRÆT
    AF ALT TASTEARBEJDET?

    Læs mere

  • HOLD FRI OM SØNDAGEN OG LAD OS TAGE OS AF FAKTURERINGSARBEJDET

    HOLD FRI OM SØNDAGEN
    - LAD OS TAGE OS AF FAKTURERINGSARBEJDET

    Læs mere

  • HAR DU BRUG FOR EN TIL AT HOLDE STYR PÅ BILAGENE?

    HAR DU BRUG FOR EN
    TIL AT HOLDE STYR PÅ BILAGENE?

    Læs mere

Om os

2H Kontor-assistance er en servicevirksomhed, hvor kunderne og deres behov er i fokus.

Vi løser de opgaver, der følger med for at få den administrative del af enhver virksomhed til at fungere optimalt. ”For enhver god forretning kan hurtigt blive en dårlig forretning, hvis ikke bogholderiet er i orden”. Leverandører skal betales, kunder faktureres, de ansatte skal have løn, momsen skal afregnes - og så videre.

Vi udfører de gængse opgaver, der normalt udføres i et bogholderi. Løsningerne skræddersyes efter din virksomheds behov, for her er der ingen standardløsninger, da det er forskelligt fra kunde til kunde, hvad der efterspørges.

Opgaverne løses enten ude i din virksomhed eller på vores kontor alt efter, hvad der er mest praktisk for dig og din virksomhed.

2H Kontor-assistance | Havremarken 56 | 9690 Fjerritslev | Tlf: 28 96 43 85 | Mail